Náplň práce:
- péče o portfolio klientů
- analýza obchodních příležitostí
- úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti, koordinace jejich aktivit dle požadavků zákazníka
- komplexní zodpovědnost za zkázky
- plánování aktivit včetně finančních toků
- vedení projektů customer service
- zpracování analýz a reportů
Požadavky:
minimálně středoškolské vzdělání ekonomického nebo technického zaměření
zkušenost z oblasti prodeje technického produktu podmínkou!!!
zkušenost s projektovým managementem
plynulá angličtina - minimálně na úrovni B2, znalost dalších jazyků výhodou
zkušenost z prostředí výrobní společnosti výhodou
vynikající analytické a organizační schopnosti
Benefity:
- nadstandardní platové ohodnocení
- prémie na základě plnění cílů, docházky a obratu společnosti (nekteré vyplácené měsíčně)
- 5 týdnů dovolené
- závodní stravování
- přízpěvky na penzijní a nebo životní pojištění
- firemní akce