Náplň práce:
I z Hradce můžete pracovat pro celou Evropu?
Hledáte práci, při které můžete aktivně využívat znalost cizích jazyků?
Chcete pracovat ve firmě s celosvětovým působením?
Jste dostatečně motivovaná osobnost a vysokého pracovního tempa se nezaleknete?
Hlavní náplní a cílem Vaší budoucí práce je dodat zákazníkovi zboží v požadovaném termínu. Budete tudíž každodenně komunikovat interně s centrálním oddělením logistiky (nákup materiálu), plánováním výroby (termíny výroby) a jednotlivé dodávky či projekty koordinovat. Důležitá bude i spolupráce s ostatními odděleními v rámci firmy např. finance (faktury, dobropisy) nebo oddělení kvality (reklamace).
Výsledkem Vaší práce bude:
- rychle a správně vyřízená objednávka
- podání jasné informace
- přehled a pořádek v administrativě
- příprava reportů v Excelu
Požadavky:
z Hradce můžete pracovat pro celou Evropu?
Hledáte práci, při které můžete aktivně využívat znalost cizích jazyků?
Chcete pracovat ve firmě s celosvětovým působením?
Jste dostatečně motivovaná osobnost a vysokého pracovního tempa se nezaleknete?
Požadavky:
- min. SŠ vzdělání - obor není rozhodující
- komunikativní znalost anglického jazyka
- znalost práce s Excelem a Outlookem (Power point, Word výhodou)
- komunikativní a otevřený projev
- schopnost navazovat vztahy v rámci týmů
- schopnost adaptovat se a učit se novým věcem, postupům apod.
Benefity:
Ti, kteří uspějí, získají:
- příležitost přispívat a podílet se na rozvoji firmy
- podílet se na projektech a jejich implementaci - např. SAP
- povědomí o fungování firmy s mezinárodním přesahem
- výbornou zkušenost týmové spolupráce lokálně i v zahraničí
- poznání kulturních rozdílů
Dále nabízíme:
- zajímavou práci v perspektivní společnosti
- zázemí zahraniční stabilní společnosti
- odpovídající finanční ohodnocení,
- řadu zaměstnaneckých výhod
- práci v mladém kolektivu
- nástup možný ihned