QUALITY ENGINEER – CUSTOMER CARE

Lokalita

Plzeňsko

Obor

Management kvality

Druh úvazku

plný

Mzda

35 - 55 000 Kč/měs

Referenční číslo

A2031

Kontaktní osoba:

Náplň práce:

Zodpovídá za plnění specifických požadavků svěřených zákazníků. Komunikuje se zákazníkem, měří spokojenost zákazníka a udržuje dobré obchodní vztahy

  • koordinuje a řídí vypořádání reklamací (preventivní a nápravná opatření),
  • analyzuje indikátory kvality a provádí pravidelný reporting,
  • tvoří a ověřuje kontrolní instrukce, kontrolní plány

Požadavky:

  • SŠ/ VŠ elektro směru
  • relevantní praxe v oblasti automobilové výroby výhodou
  • znalost nástrojů kvality (FMEA, 8D, PDCA), statistických metod a norem,
  • orientace na zákazníka, dobré vyjednávací a komunikativní dovednosti,
  • AJ slovem i písmem,
  • pokročilá znalost MS Office

Benefity:

  • 25 dní dovolené
  • práci v moderním prostředí
  • roční bonus
  • příspěvek na dopravu
  • příspěvek na stravování
  • školení a další profesní rozvoj
S